Правила спілкування на форумі:

1. Загальні положення.
1.1. Стати зареєстрованим учасником форуму може будь-який бажаючий. При реєстрації обов'язково заповнюється профіль із інформацією про себе (ваше ім'я, місце проживання, E-mail або ICQ, стать).
1.2. Відправлення будь-якого повідомлення в темах форумах автоматично означають Вашу згоду зі справжніми правилами й необхідністю їхнього виконання.
1.3. Всі повідомлення відображають думки їхніх авторів, і адміністрація не несе за них ніякої відповідальності.
1.4. Не звертайте уваги на хуліганів. Не відповідайте їм, навіть якщо Ви вважаєте, що Вас образили. Інше - турбота Адміністрації й модераторів форуму.
1.5. Основні мови спілкування на форумі – українська російська. У деяких випадкахможливо використання англійської мови.

2. Правила створення нових тим і повідомлень.
2.1. Будь-який відвідувач конференції має право створити тему, що відповідає темі форуму й конкретного розділу, і при цьому не є повторною.
2.2. Перш, ніж створити тему з питанням, спробуйте правильно сформулювати для себе своє питання.
2.3. Якщо ви новачок на нашім форумі, не поспішаєте відразу створювати нові теми, придивіться й поспілкуйтеся у вже існуючих, щоб зрозуміти атмосферу спілкування.
2.4. У заголовку обов'язково позначайте назву предмета, якого стосується питання, а в кореневому повідомленні давайте опис теми, питання або найбільш важливу на Ваш погляд інформацію.
2.5. Ви повинні враховувати специфіку такої форми спілкування, як конференція, і чітко розуміти її відмінність від чата. У конференції всі повідомлення зберігаються необмежений час, у той час як у чаті вони існують лише протягом декількох годин. Тому в конференції прийнято створювати повідомлення, які цікаво буде читати всім відвідувачам і через якийсь час після їхнього написання.
2.6. Не відправляйте кілька повідомлень в одну тему підряд, використовуйте кнопку «виправлення» для додавання інформації. Конференція - це діалог, а не монолог.
2.7. Користуйтеся пошуком для знаходження відповідей на питання. Якщо така тема створена вже кимось іншим, поставте запитання в ній.
2.8. Для виділення або постановки наголосу на слово або фразу, використовуйте жирний шрифт або виділення кольором. Не використовуйте заголовні букви.

3. На нашому форумі забороняється:

3.1. Використовувати грубі, нецензурні вираження й образи в будь-якій формі, а також відправляти повідомлення, грубі по тоні й змісту. Розміщати матеріали (фото, відео, аудіо, тексти), які можуть завдати шкоди або образити особисто Ірину Білик, її оточення або учасників форуму.
3.2. Призивати до порушення чинного законодавства, висловлення расистського характеру, розпалення міжнаціональної ворожнечі й усього іншого, що попадає під чинність закону.
3.3. Розміщати інформацію порнографічного змісту, посилання й паролі до сайтів вищевказаної тематики. Публікувати на Форумі будь-які потенційно шкідливі коди (віруси, трояны й т.д.) або прямі посилання на ресурси, що містять такий код.
3.3. Розміщати свідомо помилкову інформацію, наклеп, а також використовувати чужий авторський текст, без вказівки посилань на джерело.
3.4. Створювати теми, що містять будь-яку рекламну, антирекламну або комерційну інформацію, а також посилання на сайти з метою підвищення їхньої відвідуваності (за винятком спеціально створених для цих розділів).
3.5. Надмірно використовувати в тексті повідомлення: заголовні букви (Caps Lock), жирний або кольоровий (особливо червоний) шрифт, графічні смайлики й теги (цитування). Не пишіть текст повідомлення транслитом (використовуйте перекодировщик). Виключення може бути для особливих ситуацій, коли користувач може пояснити необхідність використання даних функцій.
3.6. Створювати теми, що мають у назві або змісті безперервний довгий текст, що складається із заголовних букв (Caps Lock). Поважайте своїх співрозмовників, у них може зккластися думка, що Ви на них кричите.
3.7. Створювати теми або багаторазово відправляти повідомлення на форум, не зареєструвавшись або не заповнивши в профілі необхідну інформацію.
3.8. Публікувати трохи однакових (або схожих) повідомлень підряд (флудити). Писати безглузду або малозмістовну інформацію, що не несе значного навантаження в основних, тематичних розділах конференції. Використовувати дані розділи форуму в якості чата.
3.9. Вставляти в повідомлення малюнки дозволом більше 640*480. Такі малюнки дозволений указувати тільки у вигляді посилання або прев'ю (перегляду).
3.10. Створювати теми, що мають незмістовні назви, безглузді набори букв, символьні прикраси.
3.11. Здійснювати переписку особистого характеру або з'ясовувати відносини в рамках форуму. Використовуйте для цих цілей «особисті повідомлення».
3.12. Продовжувати обговорення питань із тем, закритих або вилучених Адміністрацією.
3.13. Обговорювати дії Адміністрації. Якщо Ви хочете щось сказати, робіть це особисто, через листи, у привате або в спеціально створених темах, якщо такі є.

4. Заходу щодо наведення порядку:
4.1. За порядком стежить Адміністрація Конференції: модератори й адміністратор.
4.2. Адміністрація залишає за собою право переносити теми й окремі пости, що не відповідають тематиці розділу, у підходящий розділ; закривати або видаляти теми, що порушують установлений порядок і суперечать правила; блокувати доступ порушників до форуму.
4.3. За порушення Загальних Правил Спілкування Адміністрація залишає за собою право застосовувати наступні санкції:
4.3.1. За порушення Правил користувач одержує зауваження або офіційне попередження про порушення.
4.3.2. За багаторазові попередження або порушення Правил користувач одержує «тимчасовий бан» - користувач не може створювати теми й відправляти повідомлення на строк від доби до 10 днів. При необхідності строк може бути продовжений.
4.3.3. За серйозні порушення (зловживання ненормативною лексикою, образа співрозмовників і т.д.) або при спробі обійти «тимчасовий бан» до Вас буде застосований «постійний бан» з видаленням профілю. Після чого адміністрація обмежує ваш доступ до читання форуму на певний строк.
4.4. При систематичній реєстрації того самого користувача й порушенні даного правила застосовується «постійний бан»
4.5. Дії модераторів форуму можуть бути оскаржені будь-яким користувачем через листи або приват в Адміністрації форуму (інший модератор або адміністратор) або в спеціально створені по конкретній суперечці (конфлікту) для цього темах форуму. Обговорення політики модерування в інших розділах карається попередженням.
Дії адміністратора форуму можуть бути оскаржені тільки модераторами форуму й тільки через листи або приват.

5. Особисті повідомлення.
5.1. Особисті повідомлення не модеруются й не проглядаються адміністрацією (за винятком своїх власних). У них правила форуму не діють, і образи через них не є підставою для вживання заходів, за винятком прохання від користувача, що одержав дане ОП і дозволу його на перегляд його ОП відправлених користувачеві, який наніс образу.

6. Підпис і аватар.
6.1. Підпис і аватар є об'єктами, які модеруються. У підписі заборонено зловживати URL, розміщати інформацію, заборонену правилами. Порушення спричиняє відключення можливості використовувати підпис або «тимчасовий бан». Забороняється використовувати на аватарі рекламну інформацію, фотографії й малюнки неетичного змісту (еротика, націоналістська символіка й т.п.).
6.2. Дозволяється завантажувати на форум аватары з дозволом не більше 150*200 і розміром не більше 50 кб.

7. Інше.
7.1. Дані правила є єдиними для всіх відвідувачів і учасників форуму, як користувачів, так і модераторів і адміністраторів. Останні залишають за собою право коректувати або доповнювати даного Правила з винесенням відповідного повідомлення.
7.2. Незнання правил не звільняє від необхідності їхнього виконання й від відповідальності за їхнє порушення.
7.3. Не забувайте читати кореневі оголошення тим і дотримувати Правил, що діють у деяких окремих темах.
7.4. Пам'ятайте, що крім Загальних Правил спілкування, на форумі діють правила Гарного Тону.
7.5. Всі гості й учасники повинні поважати себе й своїх співрозмовників.